1403-01-06 00:05
217
0
89287
معراجی‌های گلستان؛

شهیدی که شهادت را شب دامادی می‌دانست

شهید «محمدعلی احمدی» در وصیتنامه‌اش نوشت: شهادت مانند مادری است که تنها فرزندش را در آغوش می‌کشد پس مادر و پدر جان با خبر شنیدن شهادت من گریه نکنید بلکه به فکر شب دامادی من بیفت و خیلی خوشحال باشید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، شهید محمدعلی احمدی، هشتم شهریور۱۳۴۰ در شهرستان گرگان به دنیا آمد. پدرش حسن فوت ۱۳۴۸ و مادرش خدیجه نام داشت. تا دوم راهنمایی درس خواند. به عنوان سرباز ارتش در جبهه حضور یافت. بیستم شهریور ۱۳۶۰ با سمت تک تیرانداز در سوسنگرد بر اثر اصابت ترکش خمپاره به سر، شهید شد. مزار وی در گلزار شهدای امامزاده عبدالله زادگاهش قرار دارد. برادرش محمدحسین نیز شهید شده است.

نامه‌ای از شهید احمدی

مادرم من به وجود تو افتخار می‌کنم. مادرجان تو به من درسی آموختی که بتوانم پای خود را جای پای یاران حسین بن علی «ع» بگذارم. من چه کشته شوم و چه سالم برگردم مادر برای تو افتخار بزرگی است.

مادر شهادت سعادتی است که نصیب هر کس نمی‌شود. مادر مرا از شهادت باکی نیست شهادت مانند مادری است که تنها فرزندش را در آغوش می‌کشد. پس مادر و پدر جان با خبر شنیدن شهادت من گریه نکنید بلکه به فکر شب دامادی من بیفت و خیلی خوشحال باشید.

هم اکنون من و دیگر برادرانم عازم جبهه‌های اهواز هستیم تا به سرسپرده‌های شرق و غرب نشان بدهیم که ایران دیگر آن ایران سابق نیست به قول اماممان می‌خواهیم خودمان ارباب خودمان باشیم دیگر عرضی ندارم.  

خواهرانم شما نیز زینب «س» زمان باشید و از تمام آنچه هوس کردید بپرهیزد و در راه خدا مبارزه کنید.  

برادرانم بعد از کشته شدنم اسلحه مرا به شما می‌سپارم و امیدوارم که به زمین نگذارید و را من را ادامه دهید. که همان راه خدا است و راه خدا بهترین و برترین راه هاست و پوینده و کوشنده در این راه باشید.  

شهادت سر آغاز پایندگی است
نترسم از مرگی که خود زندگی است

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.